Infoaften

Kom og besøg Balle friskole

Har du eller dit barn lyst til at blive en del af en traditionsrig skole, hvor fællesskab, faglighed og fordybelse er en stor del af hverdagen?

TIRSDAG DEN 23. APRIL KLOKKEN 17.OO inviterer Balle Friskole til en info aften. Her vil det være muligt at møde vores friskoleleder, Stine Knudsen, samt personalet i friskolen. Vi starter fælles med en præsentation af Balle Friskole, hvorefter det vil være muligt med en rundvisning samt en snak med lærerne.

Programmet følger her:

17.00-17.30: Info ved friskoleleder Stine Knudsen.

17.30-17.45: Snak i mindre grupper på indskoling, mellemtrinnet samt overbygningen ved friskolelærerne.

17.45-18.00: Rundvisning på skolen. Se vores nye rammer, som lige er blevet indviet.

18.00-18.30: Kaffe, the og kage. Mulighed for at snakke med skolens personale.

Friskoleleder:
Stine Knudsen

Mail: stine@balle-mail.dk
Mobil: 22 74 04 70

OM BALLE FRISKOLE

På Balle vil du få oplevelsen af at være en del af noget særligt. Her dyrker og styrker vi bl.a. fællesskabet til morgensang, hvor hele skolen er samlet til sang og oplysning. Vi laver fælles dramaforestillinger, tager på lejrskoler hvert år og så danser vi folkedans til høstfesten og synger sammen til juleafslutningen. Derudover samarbejder vi på tværs af alle afdelinger – børnehave, friskole og efterskole, bl.a. når vi i marts laver vores fælles gymnastikopvisning.

Vi har på Balle en nysgerrig og undersøgende tilgang til det faglige og vi ønsker at øge lysten til at blive klogere. Vi har fagdage, hvor fordybelsen er i fokus og projektdage, hvor det tværfaglige kommer i spil på mange forskellige måder.

Tilmeld jer her

Besøg Balle Friskole