PRAKTISKE INFORMATIONER

Vi glæder os til at møde alle jer, der skal starte i Midgård på Balle Friskole. På gensyn i Midgård!

Lukkedage Midgård 2024:

• Kristi Himmelfart: Fra 9.maj til 12. maj (Begge dage incl.)
  • Pinse: 18. maj til 20. maj (Begge dage incl.)
  • Grundlovsdag: Onsdag 5. juni
  • Sommerferie: Lukket 28, 29, 30

Hvor bor vi?
Vi skal være i Bifrostlokalerne, som ligger til højre, når man kommer ned af trappen. Her får børnene også deres garderobeplads. Børnene får en kasse, hvor de skal have skiftetøj i, og på knagen skal der hænge termotøj/regntøj mm.

Mad og drikke

Børnene kan få mælk til madpakken ved køb af mælkemærker på kontoret. Vi spiser to gange i Midgård, og alt efter hvornår barnet bliver hentet, en gang i SFO-tiden. En stor madpakke og lidt frugt, eller to madpakker og en frugtpose vil være en fordel.

Fødselsdage
Vi tager ikke hjem til fødselsdage, men barnet må gerne dele ud og invitere hjem uden for Midgårdstiden. Vi vil selvfølgelig også markere dagen.

NB. Husk at melde jeres barn ud fra nuværende institution iht. udmeldelsesbetingelserne, så barnet er meldt ud d. 31.03.2023

Telefonnummer Bifrost: