Kom og besøg Balle

Kom og besøg Balle friskole

Har du eller dit barn lyst til at blive en del af en traditionsrig skole, hvor fællesskab, faglighed og fordybelse er en stor del af hverdagen?

Ønsker du at besøge Balle Friskole inden sommerferien og høre om vores dejlige skole, skal du udfylde  nedenstående formular.
Så vil vores friskoleleder kontakte jer.

Friskoleleder:
Stine Knudsen

Mail: stine@balle-mail.dk
Mobil: 22 74 04 70

OM BALLE FRISKOLE

På Balle vil du få oplevelsen af at være en del af noget særligt. Her dyrker og styrker vi bl.a. fællesskabet til morgensang, hvor hele skolen er samlet til sang og oplysning. Vi laver fælles dramaforestillinger, tager på lejrskoler hvert år og så danser vi folkedans til høstfesten og synger sammen til juleafslutningen. Derudover samarbejder vi på tværs af alle afdelinger – børnehave, friskole og efterskole, bl.a. når vi i marts laver vores fælles gymnastikopvisning.

Vi har på Balle en nysgerrig og undersøgende tilgang til det faglige og vi ønsker at øge lysten til at blive klogere. Vi har fagdage, hvor fordybelsen er i fokus og projektdage, hvor det tværfaglige kommer i spil på mange forskellige måder.

Tilmeld jer her

Besøg Balle Friskole