SFO

Besøg, indmeldelse og udmelding – her kan du printe indmeldelseblanket og se, hvornår du skal huske at udmelde dit barn.

Åbningstider:

Morgen SFO i Balle Børnehave:
6.15-7.35

Bifrost efter skole:
Mandag til torsdag: 13.20-16.30
Fredag: 13.15-16.00

Kontaktoplysninger:
Bifrost:
Tlf. 61 55 37 51
Kontaktperson: Mette Blandebjerg Schmidt

Lukkedage 2023-24:

• Efterårsferie uge 42: Fra 14. oktober til 22 oktober (Begge dage incl.)
  • Juleferie: Fra 20. december til 2. januar (Begge dage incl.)
  • Vinterferien uge 7: 10 februar til 18. februar (Begge dage incl.)
  • Påskeferie: 28. Marts til 1. April. (Begge dage incl.)
  • Kristi Himmelfart: Fra 9.maj til 12. maj (Begge dage incl.)
  • Pinse: 18. maj til 20. maj (Begge dage incl.)
  • Grundlovsdag: Onsdag 5. juni
  • Sommerferie: Lukket 28, 29, 30

Pris:
Læs mere ved at klikke her

Besøg
Hvis I tænker på at benytte Bifrost, er I altid velkomne til at lave en aftale med os, så vil vi skabe plads til et besøg.

Indmeldelse
Hvis I vil indmelde jeres barn i Bifrost, skal I printe blanketten via nedenstående link og aflevere det på skolens kontor.

Udmelding
Udmelding skal ske skriftlig med en måneds varsel til den sidste kalenderdag i den givne måned.

Skolefritidsordningen
Bifrost er et tilbud, som kan benyttes af Balle Friskoles elever, så længe de går i 0.-3. klasse. Vi har åbent alle hverdage i alle skoleuger. Ferier og lukkedage er efter særplan.

Morgenpasning foregår i Balle Børnehave, mens eftermiddagspasning foregår i lokaler på skolen.

Info morgenpasning
Skolen er åben fra kl. 7.35 for de elever, der er tilmeldt vores SFO Bifrost – her møder morgenvagten ind. Har I brug for tidlig morgenpasning, er dette muligt i Balle Børnehave, hvor man kan blive afleveret fra kl. 6.15.
Tilmelding til morgenpasning/SFO sker ved henvendelse til kontoret.

Aktiviteter i Bifrost
I Bifrost er der mange muligheder og aktiviteter. Vi bruger skolens arealer, som udover lokaler, rummer legepladser, haller, beachbaner og meget mere.

Efteråret 2018 indviede friskolen en ny legeplads. Legepladsen bliver brugt meget af SFO’en.

Aktiviteterne er frivillige og dermed er der også plads til fordybelse og kreativitet. Det frie rum kan være rart efter en lang skoledag. Da SFO’en fordeler sig på 4 årgange oplever vi også at nye venskaber opstår på tværs af årgange, hvilket er sundt for ens sociale kompetencer.

Samarbejdet mellem forældre og Bifrost prioriteres højt og vi ønsker en åben dialog hinanden i mellem.